Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oct 31, 2004

weekend yg indah

weekend kali ni dipenuhi dengan aktiviti bersama muslimat oita lagi ... ari sabtu sehari suntuk menolong adik-adik di kosen jual nasik lemak special ngan kuih cek mek molek .. malam memasing pancit .. kengkonon nak bersahur kat joyfull sebab ade org mengidam nak makan ikageso karaage .. heheh memandang kul 9 aku dah siap bentang futon .. ape lagi .. slamat aaa ... cancel joyfull sebab memasing badan tak bape sihat .. kami bersahur dengan sambal nasik lemak baki jual siang tadi ngan telur rebus dan kicap .. ummmphhh sedap ... mavelesss ...

sesungguhnya memang aku melupakan terus report aku weekend ni .. aaahhh persetankan .. malas untuk aku memandang buku buku dan tulisan tulisan jepun yang macam cacing kewarit tu .. biar lah .. malam ni baru nak gambaru balik ... itupun ntah berjaya ataupun tidak .. alaa takpe .. selasa , rabu , jumaat cuti lagi ... bestnye leh rilek rilek ..

kan best dikala cuti renzoku ni aku kaya .... :(


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami