Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nov 2, 2004

perihal tutor tersayang

arini aku cuti .. esok cuti lagi .. alahai amat bermakna la cuti kirenya aku kaya .. disebabkan cuti dengan poket kosong maka aku pun memerap la kat umah .. kuar kejap jumpe tutor tersayang .. kajiwara kun .. hehehe sayang betui tutor aku tu .. best dapat tutor camtu .. kan best kalau aku final year nanti dia ade lagi .. takyah aku sesusah nak study teteruk .. asal tak faham sket je aku mail dan aritu jugak dia leh ajar aku sampai faham .. eiii sayangnye aku kat kajiwara kun ...

disebabkan sejak sekian lame aku dengan muka tak malu nye asyik menumpang makan kat umah jaja ngan kak fuza jek .. jadi arini aku jemput jaja ngan kak fuza buka kat umah aku .. memandangkan aku pun teringin sangat nak makan **** **** ( terpaksa di tuttt kan sebab takut kena masak lagi nanti .. mueheheh ) maka aku masak la sket untuk sesame berbuka kat teratak buruk aku nih .. tatau la ape rase .. arap arap mampu lah melegakan tekak insan-insan yang berpuasa itu .. ahakss !!

aku terpaksa meneruskan perjuangan aku menulis report .. setelah difire oleh kajiwara kun tadi .. dia kate

" tolong la antar report tu khamis ni .. tetiga skali anta .. jangan nak ngengade lewat .. "

hehehe wokey la .. tutor punye pasal .. aku akan pastikan report aku sampai ke tangan sensei khamis nih .. actually kajiwara kun baru putus cinta ... baru toiuka .. rase dah setengah tahun tapi dia takleh lupe pompuan tu .. sian dia .. semalam sampai sakit sakit .. dia kate tsurainye putus cinta .. aku dgn khidmat kaunselling tahap gaban pun menasihati beliau supaya bersabar .. nanti ade la tu yg lain .. ahakss .. dgn kate lain .. melekat ngan aku best gak nih .. dah la pandai power .. yang penting ensem !!! heheheh ..

sayang kajiwara kun .. mueheheh !!


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami