Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nov 29, 2004

yeyyyy dapat limau

terharunye dapat sebijik limau dari seorang sensei denki ... huhuhu ... bukan ape .. bile terkenangkan kekibishian sensei sensei denki nih .. tadi rase terharu plak bile satou sensei dengan berbesar hati memberikan aku sebijik limau dan tanpa rase was was dia tuliskan aku jawapan repot jikken tadi mase aku pi hantar kat dia .. kalo sensei lain .. jangan harap ..

" aaa kamira san .. awak ni faham nihon go ke tak .. saye suh tulis lain awak tulis lain .. awak balik pi bajar nihon go dulu .. baru datang balik "

tu kebiasaannye la .. berlainan pulak ngan satou sensei nih ...

" ermm taihen kan duk sini .. mesti banyak masalah .. nihon go susah eh .. awak tak faham soklan nih ?? takpe la meh saye ajar ... "

terharu giler .. rase macam nak menitis air mata dilayan camtu .. dah puas selama ni turun naik bangunan denki tu .. kekadang sehari 5 6 kali eksesais turun naik tangga semata mata nak melepaskan sebijik report .. dah abeh bincang ngan satou sensei .. dia pun menghadiahkan sebijik limau kat aku sebelum kuar bilik dia .. ape lagi .. aku kuar dengan senyuman sampai telinga .. bahagianya laaaa ...

dan ... aku juga berjaya merepair printer epson PM-750-PT aku dengan free sama skali .. bangge gilerr aaa .. suke betul aku kalo repair barang kat 100 man volt nih .. sokmo free .. b4 this aku try tanye kat yamada nak repair PC kena 1 man 2 sen .. skali anto kat 100 man volt .. free sehh .. seb baik aku tak teranto kat yamada tu .. this time .. aku anto dapat free lagi .. yg lagi best dapat cartridge baru .. saje je aku kuarkan cartridge lame ( walaupun masih penuh cartridge lame tu .. muhehehe jahatnye aku .. ) sebab b4 this aku penah anto servis kat dia .. dia tuko cartridge lame tu ngan yg baru .. jadi aku pun mengambil pengajaran la dari peristiwa itu .. kuang kuang kuang ... yang penting ...

" jangan lupe memberi senyuman yg paling manis kat brother 100 man volt tu .. hihihi " :P

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami