Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

May 30, 2005

macam-macam

macam-macam jadi minggu lepas ... dan aku letih .. penat ... tired ... exhausted ... dengan pelbagai menda yang terpaksa dibuat dan difikir .. aduihhh ... kusangkakan naik yonen kelas takde bleh rilek rilek .. rupenye kerja datang tak benti ... kekadang sampai tak sempat makan ... alih alih dah malam .. cepat betui mase berlalu ... isk isk isk ...

weekend lepas aku diberi peluang oleh syarikat gergasi nihon .. panasonic .. untuk attend interview kerja balik mesia nanti .. tapi aku rase peluang utk aku dapat memang la 1% pun blom tentu ade .. tapi memang keadaan aku pegi mase tu pun tak ready pape .. sebab sebelum pegi lagi aku dah rase macam mustahil nak dapat keja kat syarikat beso cam panasonic tu ... behtu aku pun pergi sekadar memenuhi jemputan .. ewah ... hehehe

takpe ... bagi aku .. pengalaman tu lebih penting dari dapat tak dapat kerja .. alhamdulillah kerja dah pun dapat sebenarnye .. saje je nak try .. kutip lagi pengalaman .. heheheh .. dah lame surat tawaran dr Pioneer sampai .. aku tak reply reply lagi untuk menyatakan persetujuan aku nak kerja kat situ .. insyallah dalam minggu ni kalau takde khabar berita dari mane mane kaisha lain .. terpaksa lah aku berkampung kat Johor tu ...

alhamdulillah .. bersyukur jugak dah dapat ... baper ramai lagi graduan graduan kat malaysia yang masih mencarik ... syukur sangat rezeki aku ... semoga dengan peluang yang diberi ini aku akan menjadi manusia yang lebih matang dan seriesss dalam study aku .. ahaks !!

best aaa gi osaka naik feri .. kimochiii .. walaupun lambat tapi selesa .. shikamo ... panasonic bayar penuh duit tambang .. muehhehe aku pun tatau camne die bleh bayar penuh .. sbb aku rase duit tambang penuh aku pun lagi sket dr mereka mereka yg dtg ngan shinkansen mahupun flight .. heheheh alhamdulillah rezeki lagi .. pastu disebabkan penumpang tak ramai aku dapat satu bilik 4 org dimane aku telah mengongker bilik tu wat cam bilik sendirik .. huahuahua .... hehehhe

seronok la mengumpul pengalaman di negara orang nie ... ahaks !!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami