Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sep 24, 2004

aarghhh ... tensyen !!

"takmo balik ... huwaaaaa !!"

seriesss takmo balik ... tinggal kurang 10 ari je lagi nak menjejakkan kaki semula di bumi sakura .. insyallah .. tapi aku takmo .. aku takmo .. aku takmo .. beratnye ati nak mengemas barang-barang ... setiap kali nak balik camni la .. sampai mak bising baru nak pi kemas beg .. barang yg bawak balik aritu pun ade separuh beg lagi .. lom abeh omiyage bagi kat orang ..

sekejap sangat masa berlalu .. nape kejap sangat ?? tak puas lagi duk umah .. tak puas lagi main ngan adik-adik .. tak puas nak cium mak lagi .. tak puas nak nengok cerekarama lagi .. uwaa sume lum puas .. tapi tu la kan .. fitrah kehidupan .. setiap yg bermula pasti akan berakhir ..

yang pasti .. aku kena teruskan kehidupan aku .. life seorang student di oita university .. berhadapan dengan hara sensei yg kibishi tahap tak ingat .. tsuchida sensei yg tak jemu bertanye soklan soklan maut .. ermmm bile la nak abeh perjuangan aku kat sini .. ?? bukannye bosan dengan life kat sane .. cume rindukan gelak tawa adik-adik .. bile dengar derang berseloroh gelak tawa .. rase senang .. rase lupe kejap segala masalah yg datang .. tambah kalo dengar derang mane citer citer kelakar kat tv .. sampai sakit perut aku gelak nengok telatah derang ..

"ni cek nak tanyooo skekkk .. kicap ngan rojak tu samaaa kaaaa ?? "

"aye tak kire ... aye nak makan .. sape lapauuuu gi cari makan sendri .. "

"awatttt yang hang duk kalut lagu ni haaaaaaaaaa ?? "

ni antara mane adik aku .. duk tiru cite 3T 3Dara yg duk tayang kat tv2 kul 630 ptg tetiap ari tu .. aaa sape tgk ?? try aa tgk .. kelakau gilerrr .. walaupun lawak tah ape ape .. tapi kire buleh la nak bersantai santai di ptg ari bersama keluarga .. mueheheh

dah minggu terakhir nih baru ngadap report .. sentuhan terakhir .. harap harap sempat siap sebelum naik flight nanti .. kalo tak .. nangih tak berlagu la makcikkkk !!!


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami