Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Oct 4, 2004

tadaima

aku pulang .. alhamdulillah selamat menjejakkan kaki semula di bilik 205 izumiya iehara .. sehari suntuk berjalan mengangkut beg berat masih belum hilang , arini terus ke sekolah ... melihat keputusan peperiksaan yg lalu ... ermmm alhamdulillah .. cume itu yg mampu aku katakan .. dan aku berdoa agar proses pembelajaran aku selepas ini masih dapat diteruskan dengan baik sehingga tamat awal 2006 ...

" ya Allah , berkati lah ilmu yg aku pelajari .. permudahkan aku menerima segala ilmu yg telah dipelajari ..."

dua bulan di malaysia , tak banyak perubahan berlaku di sini ... cume sedikit terkejut setibanya di rumah , letrik takde .. sah !!! sah dah letrik kena potong nih .. alhamdulillah mmg aku tutup peti ais sebelum balik aritu .. hehehe ( dah agak sbnarnye :P )

ermm .. aku rase cam nak stop aa tulis menda alah nih .. sebabnye ?? ntah la .. tak pasti .. nak kate bosan .. tak jugak .. cumenye aku rase bukannye ape yg aku nak luahkan tu tertulis semuanya .. pendek kate .. ade sedikit hipokrit di sini .. bukan nye ade ape ape pun .. dulu masa stat tulis tu saje je sebab aku rase menda ni menarik dari segi belajar programming dan kepelbagaian cara membina website sendiri .. skrang ni dah stat sibuk .. takde masa nak tulis dah ..

nak tulis takmo .. nak tulis takmo .. ermmm !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami