Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Apr 21, 2011

Kusut

Kalau tengkorak dan kulit kepala aku ni lutsinar, boleh nampak urat saraf berselirat  dalam otak ni lebih bersimpul dari biasa, taktau mana hujung mana pangkai. Mana satu nak pi dulu mana satu nak mai dulu. Ya Allah, permudahkan segala urusan kami sekeluarga. Tenangkan hati kami ini agar hidup lebih tersusun dengan petunjuk-Mu.


Muadz : Adik, mai la ngaji sama. Allah tengah tengok kat atas tu. Nanti Allah marah adik tak ngaji.

Mus'ab : Eleee abang tu, ngaji pakai seluar pendek .. kecohhh jek !!

Erkk ...

************************************************************************

Suspen jek ! 

Takdek ape pun. Kita merancang tapi perancangan Allah swt lagi besar dan tak mampu untuk kite ubah sebab Dia tahu mana yang lebih baik untuk kite, kan ? 

Semoga hidup kami lebih tenang dan bahagia selamanya .. :)

 
Picture frame : Made for my loving sister .. Happy Birthday dear !!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami