Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jun 13, 2006

Kosong !

Kringggg !!!!!!!!!!! Loceng rehat berbunyi .. dan seperti biase ofis dah clear 5 minit before bunyi lagi. Biase laa org melayu .. dan ofis mula hingar-bingar 5 minit selepas rehat.. eii bebudak nih .

Aku pulak .. ngantukkk tak abeh. Apesal tah. Patut ade meeting pagi tadi tapi bertindih dgn pelbagai meeting menyebabkan meeting group terpaksa didelaykan .. ermm delay pun delay la ..

Teringin nak meluah perasaan. Tensyennnnn nih .. bile aku agak bengang dengan sorang mamat yang perasan bagus kat ofis ni cube appealkan dirinye bile dapat peluang jadi trainer. Aku tau level die tak la tinggi mane tapi sebab ade pengalaman die "ek" la sket ..

Aku dah kate menda menda ni aku dah bajar dulu .. dah 2 bulan aku training kat pioneer ni takkan la menda basic camtu aku tak tau. Yang aku tak faham nape die susah susah nak ajar aku balik. Saje je nak appeal diri depan member lain yg die bleh ngajar padahal skill trainer takde pun. Geram betul aku .. ayat2 die yang aku nyampah dan sakit ati nak tau ..

" Saya dah 10thn pengalaman kerja, so saye tahu awak tak faham ape yg awak belajar sbnrnye .. takyah la awak kate awak faham ape yg awak dah bajar "
satu lagi …

" Lepas ni saya nak awak citer balik kat saye ape yg awak faham supaya saya boleh detect kelemahan awak "

Siotttt tak ?? baru skali berpeluang jadi trainer dah eksyen camtu. Pastu orang bagi schedule ajar 2 topik yang patut boleh amik masa sejam , sengaja di pusing pusing jadi 2 hari sebab dia nak ajar satu kilangnye menda .. poyo tak ??? walhal schedule aku dah dibahagi bahagi untuk trainer lain same .. dan 90% yang die syok sendiri nak ajar tu aku dah bajar 2 bulan lepas pun .. eiii sakit ati … ingat aku ni BODO sangat ke ???

Malas nak cakap ape la .. sabar je la .. bile bos tanye ape mamat tu ajar .. aku kate die bawak pusing line .. geleng pala bos .. eiii budak ni aku suh ajar lain hang pi ajaq lain … camtu le lebih kurang ..

Pendek kata mamat ni .. aku suh hang ajaq dia goreng keropok .. hang pi ajaq dia ternak ikan, tanam gandum, jemur garam sampai la ke possibility customer complain bila keropok tak sedap… Aaa camtu la .. dengan kata lain DIA NAK TUNJUK TERAAA la tu ..

Aduihhh .. keja keja .. !!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami