Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jun 9, 2006

Gila BOLA !!

Adoiii apesal sume bebudak ofis citer bola ni ?? isk pening aku .. dah la sekuntum je bunga disamping kumbang-kumbang di taman .. pelbagai aktivti dijalankan sempena menyambut kedatangan WORLD CUP 2006 yang bakal mula kurang 10 jam dari skrang nih .. First game tuan rumah German vs Costa Rica mengundang pelbagai komen dan pendapat dari bebudak ofis nih ..

Betuah betul diorang ni .. ade yang siapkan schedule pertandingan dengan excel, dah siap tanda game favorite, aiming sape menang sape kalah untuk didistribute satu department .. ( aii tak jadik keja .. ) ade plak yang inform game bola baru melalui mail .. ( abeh satu ofis gile game .. ) ingat ngadap PC wat keja .. rupenye jadi football team manager .. ahaks !!

Bebudak ni kalau bos tahu abeh la .. aku gak yang sakit perut gelakkan diorang .. Hebat betul penangan football ni kan .. tak sabar benar nak nunggu detik 12 malam ni opening ceremonynye . siap gado lagi opening day arini atau esok .. mane taknye .. kat news paper tulis :
10 June 2006 , 12:00 am kalau korang rase ari ape ? hahahaha .. pening .. jangan ade yang terlepas dah .. patutnye malam ni ade yg tunggu malam esok .. ahaks ! ( jangan nangis aaa kot ade yg terlepas )

Kat TV pun ade memacam advertisement baru yang berkonsepkan bola MAXIS iklan bola sume bola.. aku paling suka iklan PEPSI tu aaa yang gabungan player player hebat main bola dalam satu jamuan makan.. " aku punya cara tersendiri " ahaks ! TV8 pun show Gol & Gincu versi drama .. menda laaaa best sangat bola ni kan ?

Tapi aku tunggu gak Japan vs Australia , Japan vs Brazil nanti .. walaupun aku tau Japan bukan favorite team WC tahun nih .. dan tahun bebile pun .. aku suke gak tgk permainan diorang dan semangat yg diorang tunjukkan sepanjang game .. tak sabo nak nengok nakata beraksi .. ade tak die main tahun ni ? ( aku mane la tau sangat .. tak mengikuti perkembangan semasa .. tau nengokkk je .. )

Kesimpulannye , omputeh ni bijak kan .. die bagi bola sebijik berbillion-billion manusia sanggup bersengkang mata nak nengok !! Dah alang-alang bangun malam tu .. jom le wat tahajud ke 5 minit .. tak rugi pun 90 minit waktu perlawanan tu .. hehehe ..

P/S : Agak2 sambutan camni jugak ke mase WC di Korea ngan Jepun dulu ? Apesal aku yg duk 15minit jauhnye dari Stadium WC dulu tak rase pape ??

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami