Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jun 26, 2005

My Last Ryoko

Image hosted by Photobucket.com



This might be my last travel to all these places .. aaa zannen dane .. 超楽しかった! dapat melupakan sedikit sebanyak kerunsingan kerja skolah ... thanks to ITOSAN .. thanks a lot .. kalau die takde tak mampunye aku dan kawan kawan nak menjejakkan kaki ke tempat tempat perlancongan kat oita nie .. mahu tak nye .. Ropeway ¥1400 , African Safari ¥3000 , Jikoku Meguri ¥2000 , Umi Tamago ¥2000 lebih ... wuishhh dekat ¥10,000 ....

Walaupun ntah berapa kali aku dah menjejakkan kaki ke sini .. aku rase best gak ... sebab nye setiap kali pegi .. membernye lelain .. kali ni kami ( aku , itosan , kak fuza , balqis dan maslinna ) lima orang start our route with Ropeway .. naik keta cable .. dan mengakhiri perjalanan kami di Umi Tamago ( Telur Laut ) .. ahaks !!! bukan telur onsen tau mas ... heheheh

Panas gilerrr semalam .. abeh tebakar kulit ... walaupun letih .. kitorang gambaru juga habehkan perjalanan mengikut schedule yang telah dirancang ... dan ini merupakan perjalanan terakhir aku ke tempat tempat menarik di Oita ni memandangkan tak lame lagi Itosan tak dapat lagi nak bawak kami ... takpe la .. nak buat camne .. cume ape yang bestnye .. setiap detik perjalanan aku abadikan dalam gambar ... bestttt sangat ... sesape yang nak tgk detik perjalanan kami bleh aa usha kat Fotopagesaku .. heheh

Hisashiburi ni .. lepas letih dan berlapar ( menahan perut ) semata-mata nak menikmati tendon best .. akhirnye dapat jugak .. heheheh .. sebenarnye kat beppu ade sebijik kedai yang memang dikenali dengan tendonnye .. pendek kate .. tanye laaa sesape .. kedai tendon mane paling sedap ... memang kedai tu la .. aku pun tak pasti nama kedai tu .. tapi memang sedap laaaa ... wuishh tak bleh nak citer ah .. hehehe ...

balik dari travel ... dapat call dr mak angkat plak .. suh dtg umah die amik barang yg aku pesan .. heheh disebabkan die balik mesia .. aku pun mengambil kesempatan memesan kulit popiah dan majalah .. tekejut aku punye laaa banyak majalah die bawak balik .. tatau la bile bleh abeh bace .. sesape yang nak pinjam bleh aa datang amik .. heheh tapi kasik aku abeh bace dulu .. kueng kueng kueng ... rupenye rupenye diorang menanti aku nak banje sushi .. aduihhh walaupun perut dah penuh .. aku pi jugak le teman diorang ... dapat la jugak melepas rindu kat salmon dan pelbagai deza-to .. ahaks !!! time kasih bebanyak ... nyum nyum ..

dan .. balik terus tido ... letihhh gilerrrr .. kakiku kebas kebas ... !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami