Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jun 24, 2005

somethin' to share ...

walaupun tak sibuk sangat minggu nie ... tapi keja keja yang perlu disiapkan kan tak jugak siap .. ishhh fushigi ya na ... apesal eh ... dua tiga arini aku banyak melayan buku 'Being Happy' .. buku yang telah bersemadi di rak buku aku selama 3 tahun lebih di Oita , 2 tahun lebih di Malaysia .. bace 3 muka surat tetido ... sambung selai lagi tetido lagi .. hehehe ... sebabnye buku tu dalam eigo .. aku ni eigo barai sket .. tak bape nak faham .. tapi saiking best plak bace ..

terima kasih kepada insan yang telah menghadiahkan aku buku tu .. the only present dari dia yang aku rase sangat bermakna dalam hidup aku .. it helps me lot ... buku motivasi yang banyak mengajar aku mengenali diri sendiri ... apa yang paling aku ingat die tulis dalam buku tu ...

"You deserve love and respect just because you are you ... don't worry if you think you have some bad attitudes you still have opportunity to change ... However , all changes will be met with resistance , in a word ... be prepared ... Live changes when we change ! "

The most important is .. love yourself first then you will know how much you mean to everybody around you ...

そうですね?  ... I LOVE MYSELF ... and i love my pillow too... ahaks !!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami