Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Feb 25, 2004

Hari ni seperti biasa hari hari lepakku di bilik . Memandangkan exam dah abeh dan aku pun takde menda nak buat . Aku hanya mengadap PC tersayang dan belajar mencantikkan blog aku yang baru nih. Try repair sane try repair sini tak jadi jadi jugak .. last last aku yang pening .. dah pening ape lagi .. bantal dan futon masih terbentang dan bagai memanggil manggil aku untuk terus berada bersama mereka ... hehe tanpa berlengah lagi aku pun terus terlelap sampai petang.

Eh ! baru teringat arini ari Selasa .. Su Pa Ka Yo Ichi ... setiap minggu ari selasa memang Jusco mengadakan jualan murah untuk sayur, makanan laut, dan sebagainya .. yang paling penting ari selasa roti 98 yen .. disebabkan satu satu nya jenis roti yang boleh makan kat Oita ni adalah roti jusco maka kesejukan malam tidak kuendah asal dapat kumakan roti idamanku malam ni. Rasanya dah lebih sebulan aku tak beli roti .. bukan ape .. jauh jusco dari rumah aku .. naik moto pun dalam 10 minit gurai... tapi ntah kenapa petang semalam hatiku berkobar kobar nak dapatkan roti.Akhirnya dapat jugak aku beli 2 paket roti idaman. hehehe tak berasap la dapur aku 2 minggu...

Balik dari jusco tetiba dapat mail dari syiwi , kohai Hokudai yang mengatakan dia dah sampai Oita. Kak ima ajak aku temankan dia bersama-sama jemput syiwi di Oita Eki .. heheh dapat jugak aku menghilangkan boring satu ari . Ape lagi aku pun terus setuju .. Malam tu kak ima dan syiwi dinner di Joyfull shikido. Aku temankan je .. sebab sebelum keluar aku dah pun makan malam sambil mengadap citer melayu kelakar ( Jutawan Fakir ) .. pecah perut aku nengok citer tu. Lawak Apek Senario memang menjadi. Minat betul aku dengan mamat tu memang kelakar abeh...

Ermmm dah lewat nih .. Bantal dan futon ku masih setia memanggil walaupun aku buat bodoh je .. heheh oyasumi

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami