Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Apr 7, 2005

versi kecewa

hampa perasaan aku bile ape yang aku harapkan menjadi sesuatu yang terindah tiba-tiba menjadi hambar dan bosan dan hampeh ... benci ... penat ... aku dah letih ... biar la ape orang nak kate ... yang pasti aku kecewa ... frust ... benci ... bengang ... &%#$)*%&...

malas nak mengarut ... tapi tengok la ... ingat ko je bleh buat ... aku pun bleh aaaa ... tunggu dan tengok sape menang nanti ... tengok sape carik sape ... aku dah bosan .... benci benci benci ....

BENCI .................. !!!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami