Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Apr 5, 2005

Thank You Allah

saikin rahmat datang mencurah-curah ... alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana didatangkan aku tetamu tak benti benti sejak balik dari mesia ... biasanya masa masa skolar lambat masuk ni dah semput-semput .. tapi tahun ni lapang plak rase .. alhamdulillah .. betullah kate kate ' tetamu datang membawa rahmat '... time kasih kepada semua yang sudi datang ke teratak buruk ini ... walaupun agak tak kemas ( almaklum le .. baru balik .. tak sempat nak mendobi bilik lagi .. ahaks ! ) .. time kasih kepada yang sudi menyinggah , menjamu selera mahupun bermalam di sini ... sowi la kalau tak terurus ... ala-ala bujang je .. hehe ... ( eh , memang bujang pun ... kueng kueng kueng ! )

satu lagi berita gembira yang aku nak share la plak rasenye .. heheh .. alhamdulillah ... setelah 3 tahun berhempas pulas .. akhirnya aku berjaya juga naik tahun akhir ... kat sini sistemnye lain sket kot dengan mesia.. biasanya tahun 3 merupakan penentu samada boleh grad atau tak ... korekara ... mata gambaranakya !! ... perjuangan masih belum berakhir .. tak sabar nak balik nie ... nak duk dekat ngan adik-adik .. hehehe .. adeihhh ihsan .. akak windu la .. diharapkan tahun akhir ni aku tak diuji dengan ujian yang berat berat ... dan aku harap sangat dapat tamatkan pengajianku di sini sebaik mungkin .. doakan eh ...

sekian sahaja celoteh saye hari ini ...

baru balik baito .. letih maaa ... jaaaa

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami