Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Apr 13, 2005

kerja oh kerja


akhirnya masuk jugak skolar idaman .. dan alhamdulillah segala bil tertangguh telah disettle kan ... tinggal lagi nak melangkah ke shushoku katsudo di tokyo .. aduihh jauh nye nak ke sana ... camne ye .. nak gi kana ??? nuarrr kasik la akak idea nak gi ke tak ...


sebenarnye hasrat di hati nggak mahu meneruskan perjuangan hidup di KL .. sesak dengan manusia .. bangunan .. dan yang pasti .. BAHAYA ... dengan ragutnya .. rogol , bunuh dan sebagainya .. macam-macam kes skrang ... tapi aku tiada pilihan lain .. walaupun moto-moto bukan orang KL pun .. tapinye atas sebab sebab tertentu .. terpakse lah ( diulangi .. terpakse lah ... ) apply company yg ade kat KL .. aduih .. mesti kena bersaing nie .. risau nye laaa .. mampu ke aku ..


sile ingatkan aku jika aku terlupe menda menda penting di bawah ...


  • resume
  • keputusan peperiksaan lepas
  • gambar
  • survey the companies
  • read on how to sit for an interview


and the most important thing is reading !!!! .. improve my english and my communication skills .. hahaha


read bout what ah ?? my target companies ?? electrical study ... errr ?? recent news ?? or ... common knowledge ... ??? ermm adehh ..


fenin fenin .. sape ade idea tulung eh ... yoroshikuk !!


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami