Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Apr 14, 2005

waku waku

seronotnye ... arini first time masuk bilik kengkyu ... hua hua hua .. best plak rase dah berjaya menjadi budak kengkyu ... memang menjadi impian aku sejak ichinen sei lagi biler aku bengang tgk kak salmah rilek giler final year .. duk umah je .. sesuka ati nak gi skolah biler ... sesuka ati nak balik umah pukul bape ... nak lepak bilik kengkyu sampai malam buta pun bleh ..

hahaha akhirnya aku berjaya menjadikan bilik 4 nensei sotsugyoron tu bilik aku walaupun kena share ngan bebudak yonen lain .. sket je .. campur aku 6 org .. derang mesti jarang lepak situ nye .. dan ... aku lah bakal mengongker bilik yang sangat selesa itu .. dilengkapi sebijik komputer yg boleh dipakai sesuka ati .. ade kusyen utk aku melepak time takde orang .. mueheheh yang pasti .. bilik tu mmg menjadi idaman aku sejak 2 nen lagi .. ermm sejak aku bernakayoku dengan tutor tersayang .. KAJIWARA KUN ...

Kajiwara kun ... arigatou ne !!

4 nensei ni narimashita yo ... sarani .. 3 kai ni kimashita ..
sugoi tanoshisou .. sensei mo yasashi shi ...
senpai tachi mo yasashi desu...
bengkyo ki man man .. hehehe

demo .. anata ga inai to sabishi yo ...
yumi chang mo mada kaette kitenai shi ..
sabishi ... demo ganbaru wa ...
itsuka 3 kai ni asobini kite ne ..

mata aimashou !!

hehehe ... ucapan khas buat tutor tersayang ... die lah yg banyak tolong aku sampai aku berjaya naik yonen ni .. dulu rase macam nak benti dah rase ... akirameta .. siap kena marah lagi ngan die ... alhamdulillah teman-teman sekeliling juga banyak bagi dorongan ... time kasih sumerrr .. time kasih a lot ... terima kasih atas doa kengkawan semua ... love you all very very much ..

muahhhhh !!!!


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami