Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jul 11, 2005

10 faktor-faktor mengapa aku dilayakkan untuk tidak ke lab arini ...

1. arini takde kelas ...

2. zemi pun takde ...

3. mengikut kaji cuaca arini ujan lebat , sila berhati-hati dgn banjir ... ( walaupun umah aku atas bukit , begitu juga dengan skolah .. tapi dah arahan kaji cuaca camtu .. nak wat camne .. terpakse lah ikut .. :P )

4. aku akan sabishi duk di lab sengsorang sebab bebudak lab aku mesti tak dtg jugak arini toiuka ... slalu pun aku dtg derang mmg takde...

5. aku dah terlewat bangun ... kul 3:30 ptg kang nak gi anto newspaper plak ... alang-alang je nak panjat tangga setinggi 60 anak tangga tu .. baik aku lepak kemas umah sambil tunggu sampai 3:30 .. ahaks !

6. ade 3 lagi episod Lover In Paris tak abeh tgk .. br lepas sedut dr Kak Lina malam tadi .. tq kak ! ( aku perlu menghabiskan arini jugak .. sbb kalo tak .. aku kena tengok lenkali dan menyebabkan esok lusa pun aku tak gi skolah .. mueheheh )

7. aku tak puas layan Lady Bos lagi .. nak layan skali lagi .. best seh .. sakit perut gelak !! ahaks ..

8. aku maleh

9. maleh

10. dan maleh .... M.A.L.E.H

p/s : sape nak tengok Lady Bos dipersilakan download sendiri .. muahahha !

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami