Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jul 6, 2005

mane sensei nie ??

ape aku nak buat kat lab nie .. alaaa patutnye ade zemi .. dah 2 minggu zemi tertangguh nie .. sensei nie .. ishhhhh .. nak wat ke tak nak ?? kalau tanak katakan tanak ... tidak aku ternanti - nanti bagai pungguk rindukan bulan ... kweng kweng ..!!!


lab yang sunyi ...

uwaaaa tensyennye .. ape aku nak buat ... aduihhh ... ni yg maleh dtg lab nie .. ingat kan aku sorang je tak datang .. rupenye aku dtg pun takde sape datang ... tensyen tensyen ... nakkk balikkkkkkkk .... mane sensei nie .. cepat ah .. 3:30 aku nak pi baito .. cepattt aaahhh ..

oh ye .. ade sesape nak beli kad tepon murah ?? sile la khabarkan kepada ku ... skrang aku pakai kad tepon 2500 yen untuk call mesia .. kalau tepon umah 900 minit lebih , call handphone 400 minit lebih .. ( tak ingat plak bape yang lebih ) .. kekadang ade delay tapi saiking dah takde delay dah ... pueh ati la aku pakai .. sape nak sile kabarkan pada aku yek .. ( ni takde bisnes bisnes ni .. saje je nak tanye kot ade sape yang nakkk ... )

ok la .. aku dah stat mengarut nie .. babai sumeerrrrr ... muahhh

YATTAAAAA !!!! ZEMI CANCEL ... lagi !!! hwang hwang hwang ....


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami