Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jul 25, 2005

polis ...
pagi tadi skali lagi aku ditahan pakcik polis kat depan traffic light Tajiri .. seb baik bakul moto aku penuh ngan suratkhabar .. kalo tak .. mahu gelabah aku .. lesen tak bawak plak .. slamber je aku gi keja pagi tadi capai helmet ngan handphone jek .. akhirnye die lepaskan aku camtu jek sebab aku tgh kerja .. heheh selamat .. pheewww !!

earthquake ...
dua hari lepas earthquake magnitud 5 skala ritcher kat tokyo .. gelabah gak aku sebab kat tv sebut antara kawasan terkuat ishikawa-shi ... tempat nuar tu .. terus call die .." selamat tak ??? " " alhamdulillah takde ape ape ... lame gak tadi jishin nye ... dalam 10 saat "

kesannye ... traffic jammed .. ketapi diberhentikan perkhidmatan beberapa minit .. kat jepun ni lambat baper saat pun cam kat mesia lambat 3 jam .. berduyun duyun manusia berkejar ke station bas pulak .. ramai yang terpaksa menukar jadual perjalanan..ermm nak buat camne .. dah tertulis camtu .. alhamdulillah mengikut pengkaji geografi jepun .. erathquake kali ni takde kaitan dengan ramalam gempa bumi kuat yg bakal berlaku kat tokyo tidak lama lagi ( entah bila , takde sape dapat ramalkan .. ) .. aku harap nuar kat sane selamat ...

aku pernah rase magnitud 5 skala ritcher masa first year duk asrama dulu .. kuat giler .. rase berhayun-hayun .. cecepat lari masuk bawah meja .. ntah betul ke tak waza tu aku pun tatau .. mane la tau lampu ke almari jatuh ke .. at least selamat la jugak dr dihempap barang-barang..

thyphoon ...
esok lusa thypoon pula bakal melanda jepun .. kemungkinan thypoon kali ini melalui darat jepun dan membawa pelbagai kerosakan. ini mungkin thypoon pertama tahun ini yang agak besar .. 2 minggu lepas thypoon datang juga tapi hanya melalui okinawa dan terus ke taiwan ... dan satu lagi tak lalu tanah jepun pun .. terus naik ke utara ... thypoon kali ini agak membimbangkan .. mungkinkan exam dibatalkan hari tu nanti ? perlukah aku terus menghantar suratkhabar dalam ribut taufan tu nanti ?? :(

exam ...
boringnye rase bile semua org sibuk exam aku tatau nak buat ape .. sakit pala duk lepak depan pc .. malehnye nak study ken9 .. sesape ade idea ape yang boleh dilakukan dikala musim panas yang rasenye tak sanggup nak kuar rumah membakar kulit .. aduihhh ... apesal aku behibernasi dalam umah nie .. tulun-tulunnnnnn !

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami