Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jul 26, 2005

sepandai-pandai tupai melompat ...

first of all aku nak mengucapkan TAHNIAH buat diri sendiri kerana berjaya menjadi perhatian pakcik polis oita kat area Tajiri buat kali ke 2 seterusnya ditahan dan dimasukkan ke dalam pato car nye ... ahaks ! terase cam banduan plak ... aduihhh ..

pakcik polis : awak tau tak kena benti kat situ sebelum lintas .

newspaper girl : tau ... sorry saye nak cepat ... ( walaupun sbnrnye dah abeh pun antar surat khabarnye )

pakcik polis : ooo ade satu lagi umah blom antar eh .. ( mmg tetiap ari ade lebih skeping ..hehe )

newspaper girl : a ah .. maafkan saye .. lain kali saye tak buat lagi ..

pakcik polis : takbleh maaf maaf .. awak negara mane ? bak mai lesen ....

( seb baik aku terfikir nak bawak lesen .. biase tak bawak pun .. :P )

pakcik polis : nah tulis nama awak dalam borang ni .. awak student ke ?

newspaper girl : ye .. saye student ..

( setelah pakcik polis tu berhubung dengan bos kat pejabatnye ... maka )

pakcik polis : ermm seb baik awak student ... saye lepaskan .. len kali hati hati .. benti dulu baru belok ..

newspaper girl : baik tuan ... len kali saye hati hati ...

dan ..............

Vrooooooommmm !!! Aku pecut balik .. ( konon ade satu umah blom antar .. umah aku le tu )

( newspaper girl aka AKU LER ... )

Rekod sehari 2 kali kena tahan polis .. hebatnye aku .. ahahahah ... seriesss takmo langgar peraturan jalan raya lagi .. gelabah seh ! nak terkucil aku ..

tapi actually aku yakin dah sure die lepaskan aku nye .. hahahah ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami