Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jan 29, 2007

Walaupun ramai yang menggalakkan aku jadi lecturer ( dengan kate lain kena amik master .. ) .. biarlah aku dengan keputusan aku dahulu. Masa depan aku pun tak berani nak kate tapi aku bersyukur diberi peluang bertugas di bawah seorang bos yang baik dan penuh ilmu di dada .. dan yang penting ilmu yang dimiliki tidak pernah lokek untuk dikongsi bersama .. biarlah segala ilmunya diturunkan pada aku dulu sebelum aku merubah arah. Aku masih seronok di sini dan aku berharap sangat agar diberi peluang untuk terus lama berkhidmat disini.

Walaupun banyak dugaan dan halangan yang harus dilalui, aku rase inilah salah satu lumrah kehidupan yang perlu dilalui setiap insan untuk mencapai satu kejayaan .. bukan di dunia sahaja malah di akhirat juga .. Insyallah ..

Ishhh sedar tak sedar dah pukul 11 lebih .. padan la rase ngantuk sangat .. Abang ?? Ermmm takyah habaq la .. dah sampai bulan agaknye .. tak pun Pluto .. dengan jet UFO kesayangan die tu .. JELES !

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami