Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jan 18, 2007


Dan akhirnya kami disatukan ... setelah pelbagai dugaan dan rintangan yang tiba ... apa yang mampu aku lafazkan hanya sebuah ungkapan yang dapat menggambarkan segala perasaan yang bermain di dada ... ALHAMDULILLAH ... aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dipertemukan aku dengan insan yang sangat penyayang dan bertanggungjawab ... Yes he is the ONE ... dan aku sentiasa berdoa agar hidup kami sentiasa dirahmati Allah SWT ...

Setiap isteri mengimpikan menjadi isteri terbaik buat suami .. menjaga makan minum dia, memelihara pakaian dia dan melakukan setiap suruhannya asal tidak melanggari hukum Allah SWT .. namun ia tidak semudah yang disangka ... tidak dinafikan memang wanita senang ditempatkan ke dalam syurga jika semua berjalan lancar .. setiap kata suami tidak dibantah, setiap kehendak suami dituruti ... tetapi satu yang kita selalu lupa bila gangguan syaitan dan arahan nafsu tidak dapat dikawal, apa yang bakal terjadi ... tapi inilah asam garam berumahtangga ..

Jangan salah sangka pulak .. bukan aku gaduh pun .. alhamdulillah belum pernah gaduh lagi pun .. last skali gaduh bile eh .. ermm ntah lupe dah .. hikhikkk ... yo yo ooo jaa .. hehehe .. saje je muhasabah .. risau la .. kekadang tertanya tanya betul ke ape yang aku buat ni ? Gembira tak abang dengan tindakan aku ? Ermm banyak lah .. bukan aku je rase .. aku rase semua isteri rase kot .. sebab semua teringin nak jadi isteri solehah ...

kan kan ?

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami