Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Mar 6, 2007

Bila tengok kengkawan dah bercahaya mata, rase macam teringin .... tapi belum ade rezeki lagi agaknye .. Insyallah kalau ade rezeki ade la nanti .. kalau kengkawan ramai yang tanye bile lagi .. aku jawab Insyallah .. dengan izin Allah kalau aku dikurniakan nikmat menjadi seorang ibu .. alhamdulillah bersyukur sangat ... cuma masanya belum tiba lagi kot ..

Mungkin ade hikmahnya memandangkan kerja aku yang tak tentu masa ... gerak ke sana ke mari .. dengan plumbum di sana sini .. dan aku rase kalau lah ada dalam masa terdekat ni aku bakal melalui kepenatan melampau yang aku rasa mungkin aku tak mampu nak face .. sebabnya dalam keadaan sekarang pun aku rase balik malam nak pengsan je .. tak mampu nak buat ape ape dah .. ish ish camne la mak-mak kite jaga kite dulu kan ..

Walau ape pun , aku berdoa supaya Allah SWT beri yang terbaik untuk aku dan suami ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami