Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Dec 25, 2010

Relocate

Alhamdulillah dah dua minggu kami berada di tempat baru dan rasanya kehidupan di sana lebih tenang dan sangat menenangkan .. segala-galanya berjalan dengan perlahan .. especially MASA .. sangat tenang .. Kalau di KL masa dirasakan terlalu pantas berlalu sehinggakan terlalu banyak perkara yang tak sempat nak diselesaikan. 

Perkara yang paling membuat aku teruja tinggal di tempat baru ni ialah kepulangan suami setiap hari untuk makan tengahari .. walaupun hidangan tak seberapa yang sempat aku sediakan, tapi melihat suami makan dengan selera membuatkan aku rasa sangat teruja kerana walaupun tak banyak, dapatlah sikit suami merasa air tangan aku sebagai isteri menyiapkan hidangan buat suami tercinta .. 

Alhamdulillah, rumah sewa yang telah suami siapkan untuk kami anak beranak pun sangat selesa dengan suasana yang sangat tenang. Insyallah, target kami di sini untuk lebih menumpukan perhatian pada anak-anak dan mengurangkan perkara-perkara yang takk berapa baik .. Semalam, ade jugak sound suami, nak minta pasangkan Astro, tapi dia suruh sabar dulu dan cuba hidup tanpa 'benda' tu dulu .. Ermm, takpela .. so far anak-anak pun takde bising nak tgk kartun sangat.. ape yang ade pun dah cukup la tu .. hopefully anak-anak dapat tune lifestyle baru ibu dan ayah ye ..





 



No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami