Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

May 24, 2011

Buat tatapan ayah !

Ayah,

Muadz dan Mus'ab rindu ayah .. Muadz selalu tanya ibu especially bila berdua dalam kereta,

" Nape lambat sangat ayah nak balik ni ?? "

Sayu pulak hati ibu dengar anak ibu cakap macam tu .. Adik pulak bila ditanya "Ayah mana ?" Dia jawab,

" Shuuuuuuuuuuuuu (bunyi kapal terbang) sambil tangan gerak ke kiri ke kanan "

Sebelum ni, abang dan adik kecik lagi, mungkin tak berapa kenal erti rindu. Kali ni, ayah tinggalkan kami, anak-anak dah makin besar dan pandai .. dah tahu erti rindu. Dah tahu erti sayang. Mungkin dah rindu sangat agaknya anak-anak pada ayah.

Cepatlah ayah balik .. anak-anak dah rindu sangat ... ---> IBU PUN ! ... hehe

 Sebelum potong rambut !

 Selepas potong rambut dan selepas mandi ..

 No komen ..

 Seronok dapat kereta baru ..

 Mata masuk habuk kot ni

 Adik dan abang ..

Ni kes nak rebut kamera la nih ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami