Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dec 8, 2004

lagi dan lagi ..

mari kite bercerita ceriti tentang Winter Gathering yang bakal diadakan di Oita 26~29Dis ini nanti .. bagi yang belum merancang cuti fuyu ni .. rancanglah percutian anda sebaik mungkin .. IPIJ menawarkan pakej percutian yang sememangnya tak merugikan diri anda ... insyallah

bukan sekadar ceramah agama seperti yang selalu difikirkan oleh anda .. IPIJ menyediakan juga slot 'smart learning' , bengkel kemahiran , riadah dan sebagainya yang sememangnya memenuhi keperluan fizikal dan rohani setiap individu .. ade malam warna-warni di mana masa ni la setiap peserta diberi peluang untuk mempersembahkan kebolehan masing masing dalam apa jua bidang yang diminati ... takyah malu-malu .. same same kite je .. hehehe ..

pengisian-pengisian yang disampaikan juga sentiasa mengikuti perkembangan semasa ... antara slot yang bakal dikupaskan .. isu palestin , keharmonian rumahtangga , tasawwur islam .. dan peserta sentiasa diberi peluang untuk bertanya , bersoal jawab dengan ustaz yang didatangkan khas untuk bersama-sama kita nanti .. insyallah ..

rancanglah percutian anda sebaik mungkin .. sesape dari tokyo dan kawasan berhampiran , ade pakej travel menarik menggunakan 18 kippu .. untuk maklumat lanjut sila semak di laman IPIJ .. dan beritahu wakil IPIJ secepat mungkin untuk mengikuti rombongan tersebut.. cepat .. jangan terlambat .. hihihi

jom sesame korbankan sket masa , tenaga dan harta untuk mendapatkan sebutir mutiara indah yang mungkin hanya boleh diperolehi di sini nanti .. bukan untuk orang lain .. untuk diri sendiri .. fikir-fikirkan lah ..

wallahua'lam ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami