Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Dec 13, 2004


kekadang Allah saje nak uji ...

kan ... kekadang time-time camni la Allah nak uji .. dengan report tak menang tangan .. mase ni sume keja nak datang .. mase ni jugak la allah nak uji aku dengan macam macam menda yang boleh melemahkan urat saraf aku ... ermmm mungkin ni salah satu cara Allah nak tengok tahap keimanan aku .. aku harap lepas WG nanti dapat la cas balik batteri yang dah hampir hampir nak lelap nih .. ermm tu la kan .. bateri iman ni kalo tak di cas kekadang malap kekadang terang ... time terang tu la bleh digunakan sebaik mungkin .. bile dah malap nih .. cume mengharapkan amalan sebelum-sebelum ni untuk carik balik kekuatan yang hilang ntah ke mana ..

sahabat-sahabat aku selalu pesan .. iman ni macam roda .. kekadang dia kat atas kekadang dia kat bawah .. tapi selagi kite sedar .. selagi itu lah kite masih dalam perhatian Allah swt .. sekurang-kurangnya kite masih diperhatikan .. kalau tak .. ape ape pun boleh jadi ... aku harap aku masih kuat dan sentiasa mendapat lindungan Allah SWT .. dalam keadaan kelam kabut camni ... ermm ntah la .. semoga aku diberi kekuatan dan tahap kesabaran yang tinggi untuk melalui semua ini ..






No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami