Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Dec 21, 2004

Welcome Nadira Nazli ...

hehehe ... tahniah kepada papa dan mama nadira iaitu encik pekan dan kak lina kerana dengan rasminye telah menambahkan seorang lagi warga baru di oita ... tak sabo nak nengok baby baru .. hehehe.. semoga kehadiran insan baru ni memberi rahmat dalam keluarga anda ... tambah sorang lagi anak sedara .. alahai dah tue rupenye aku !!!

saiking bile tengok frenster ke blog kengkawan ke .. ramainye yg dah kawin beranak pinak .. bile pk pk balik .. awat la korang kawen cepat sangat .. hehehhe tapi kalo ikut perkiraan tahun mak aku pun kawen umur 23 gak .. ermm tahun depan nih .. hahahahha .. mengarut mengarut ... apesal la aku saiking .... tgh sewel sebenarnye .. dan jaja pun tak tahan bile melayan aku yg tgh pening ini .. hahaha gomen ne jaja . bukan selalu ...

6:10 pm .. nak pi jusco kul 6:45pm gurai kang .. jom le
6:12 pm .. terus reply kate nak pi .. ( penin dah tgk pc satu ari )
6:20 pm ..bersiap-siap untuk ke jusco
6:45 pm .. eh .. awat kak fuza tak sampai lagi
6:50 pm .. check hp dan ............. "msg failed"

uwaaaaaaaa .. padan la kak fuza tak datang ... mail tak sampai rupenye ..

dan aku pun ditinggalkan ..

hahahhaha .. padan muke aku .. !!

anyway .. thanks aa kerana menginvite !!

Jangan lupe arini London Heart SP ngan Mother & Lover !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami