Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Dec 2, 2004

aso no sora



semalam mengikuti rombongan skolah untuk foreign student oita dai ke aso san .. gunung berapi aso ( yang masih aktif ) ... ntah bile nak meletup lagi .. ikut ramalan mungkin dalam setahun dua .. tapi tu la kan .. menda menda camni kuasa Allah .. harap harap aku sempat balik .. heheh ..

kawah dia yang terbesar didunia .. nasib tak menyebelahi kami bile sampai sane sulfur tgh membuak buak menyebabkan kami tak dapat naik sampai ke puncak .. jadinye kami bermain-main , bergolek golek kat kaki gunung je la .. punye la besar banjaran aso ni .. sensei kate , gunung berapi ni meletup dulu la menyebabkan terbentuknye kyushu nih .. tapi malangnye gunung ni terletak kat sempadan kumamoto ken ngan oita .. pehtu kumamoto kate die punye .. takleh nak bangge .. ( heheh sempat lagi tu ) .

seperti biasa .. yang duk giler amik gambar .. bebudak mesia jek .. bergolek golek atas padang rumput tu ... tapi masih berhati hati dengan taik kuda yang terdapat disetiap sudut kawasan padang rumput tersebut .. hehehe .. cantik aaa tempat tu .. aso ni setiap musim ade tarikan nye .. aku pernah pegi time natsu ( musim panas ) 2 tahun lepas .. memang cantik gilerrr aa .. hijau je .. pastu ade kuda ngan lembu makan rumput .. perghhh macam duk obersi plak rase .. muehehehh ..

sila la melayan gambar gambar yg diletak kat bawah nih .. heheheh ..


malaysian tachi with sensei
anak dara berposing
keciwa tak dapat panjat gunung
fuyu yasumi nanti nak gi main ski .. sape nak ikut angkat tangan !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami