Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Dec 10, 2004

tsuyoku nare ...

yo ni ikiteru anatawa .. naze da to omou ?
sukunakutomo ii hito ni narou toka ,
ii jinsei wo tsuzukete ikou toka omowanai ?

toriaezu ...
kantanni akiramecha dame yo...
taihensa wa anta dake janai dakara
minna kanjiru kara
gambarou ne ..

********************************************************

setiap apa yang dijadikan di dunia ni ade tujuannya .. Allah dah tetapkan .. kenapa perlu bersedih ? kenapa perlu berputus asa .. Allah jadikan manusia untuk hidup berusaha menjadi yang terbaik .. yang beriman kepadaNya ..

even benda sekecil jarum .. ade tujuann Allah bagi wujudnye kat dunia ni .. dan sebesar besar menda ... semua ade tujuan .. lagi kan manusia yang memang dah jelas tujuan hidup ... bila rase akirameru tu .. memang rase nak buat tah ape ape .. tapi kite lupe Yang Menciptakan kita sedang memerhati ..

bile rase penat dan genkai .. rase nak buat keja bodo je .. sape yang tak rase camtu ? hanya orang yang sentiasa bersama Dia sahaja akan rasa kuat bile berlaku menda yang tak diimpikan ... takutnye nak menghadapi menda yang tak disangka-sangka ni ..

adakah aku mampu melaluinya seperti dia ... ??

you are strong enough to be strong ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami