Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Dec 12, 2004

pilihan...

kadang-kala bile kite diberi pilihan .. kite terpaksa mengorbankan sesuatu untuk mendapatkan sesuatu .. kalau boleh tanak berada dalam situasi tu tapi selalu je datang ... nak kena pilih antara kuar futon di musim sejuk dengan pegi kelas .. nak kena pilih antara keja skolah dengan gaishoku .. tu yang kecik-kecik la .. banyak jugak situasi lebih besar dan penting yang memerlukan kite untuk memilih satu antara 2 .. ermmm macam macam .. kekadang sampai terpaksa menangis utk melepaskan sket tekanan tu .. tu bagi aku la .. orang lain tatau la camne cara nya ..

bile jadi situasi camni .. kekadang rase tatau nak buat ape .. rase buntu ... rase tak sedap ati .. macam macam rase .. ye lah .. dedua nak ... dedua rase perlu dibuat .. tapi still boleh buat satu je walau ape pun jadi .. kena lah pilih .. ermm dalam keadaan camni .. ape yang patut dibuat ye ??

duk dendiam .. pejam mata .. ingat Allah SWT .. 5 minit pun jadi lah ... dou ???


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami