Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jan 21, 2005

Salam Aidiladha

Labbaikallaaa hummalabbaik .. labbaikalaaa syarikalakalabbaik... innalhamda wanni'mata .. lakawal mulk .. laaa syarikala .. !!!

Dikesempatan ini nosaka-ila ingin mengucapkan Salam Aidiladha buat semua teman-teman di seluruh dunia .. yang kenal di alam nyata mahupun kenal di alam maya ... semoga kehadiran bulan mulia ini memberi lebih banyak barakah dalam hidup kalian .. marilah kite mengambil iktibar daripada peristiwa nabi ibrahim dan nabi ismail yang kite tahu begitu besar pengorbanan si ayah sehingga sanggup mengorbankan anak sendiri untuk agama tercinta .. ISLAM .. kalau difikir-fikir balik .. mampu ke kite sampai ke tahap itu ?? Subhanallah .. besar sungguh pengertian ISLAM di kalangan para nabi , rasul dan sahabat terdahulu .. sebesar manakah pengertian islam dalam jiwa kita sebagai manusia di akhir zaman ini ??

Marilah teman-teman .. marilah kite pupuk diri sayangkan Islam .. cintakan agama Allah SWT .. sampai bila nak berada ditakuk lama .. jom kite perbaiki diri .. sket sket lame-lame jadi bukit .. kan ??? .. semoga saya sendiri berusaha memperbaiki diri menjadi insan yang disayangi Allah .. gambarou ..

bulan Muharam dan dekat nie .. kejap je nak masuk tahun baru dah ... jom sesame kite berhijrah dengan meniatkan satu azam dalam diri dan tunaikan azam itu .. untuk sesame jadi insan dikasihi Allah .. menjadi lebih baik dari tahun sebelumnye .. bile lagi kalau bukan sekarang ??

kay la .. nak sambung study .. exam tadi alhamdulillah bole la kot ... berkat doa mak , bapak , adik-adik dan sahabat-sahabat semua .. jazakumullahukhair .. !!!

p/s : Maaf Zahir Batin .... (0-0) eh ..


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami