Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jan 18, 2005

thanks for being ma frens ...

arini aku cuti lagi .. sehari skolah dua hari cuti .. alhamdulillah .. peluang untuk aku menumpukan perhatian exam akan datang .. jap lagi nak pi jumpe tutor sat .. mengutip kakomon kakomon lepas .. aku harap dia kasik skema jawapan skali .. hihihi .. bukan ape .. senang sket nak study .. kalo takde payah sket aa walaupun boleh sebenarnye ..

jumaat ni orang sibuk berhari raye .. aku terpaksa menumpukan perhatian untuk exam keisanki saishiken yang tak bleh buat aritu .. takde la susah sangat exam tu .. tak cukup masa nak buat .. sedeynye .. insyallah gambaru kali ni .. kalo tak leh jugak aku nak try mintak ngan sensei kasik ukeru saisaishiken .. hehehehe ...

tadi aku berjaya mengkontek member aku kat mesia .. lame tak dgr citer derang .. bestnye dapat borak .. nanti aku balik bulan 3 ni nak jumpe derang kejappp .. tak sabar rasenye nak sembang sembang ... kawan mase skolah rendah tu .. kat SK Taiping .. sape penah skolah tu sile angkat tangan .. !!! hehehe .. aku suke aaa kawan ngan member member skolah rendah nih .. banyak je citer klakar derang citer .. ade member yang kitorang penah ngutuk sesame dulu dah kawen la .. ade member dah jadi artis la .. tah ape ape jek .. dan ramai lagi yang still keep in touch .. member sejak taski pun ade lagi ... yang kat skolah menengah pun ade gak ..yang penting member member kat nihon ni aaa especially kat oita ni .. yang banyak bagi support untuk aku meneruskan life di sini .. best la ade kawan ramai ramai nih .. bleh belajar banyak menda .. pengalaman die lain pengalaman kite lain .. bleh share dan tukar tukar pandangan .. pendek kate memang BEST aa ade kawan ..

Time kasih kepada semua kawan-kawan yang sudi menjadi teman dalam hidup aku .. sesungguhnye aku amat menghargai kawan-kawan semua .. EPPY BELATED FRENSHIP DAY .. !!! hihihi .. ( sowwi aa telambat wish .. sibukss maaa .. walaupun tak sibuk sbnrnye .. hihihi )

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami