Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jan 12, 2005

ngomelan sebelum bukak skolah

esok bermulalah kembali era persekolahan aku yang ditunggu tunggu .. jika jaja sudah lama bersemangat memulakan persekolahannye .. aku yang baru nak stat skolah ni terase enjin tu alahai .. gaya mati tanak idup tak larat je .. malasnye nak pegi skolah dikala angin fuyu bertiup kencang diluar rumah ... sedapnye kalau dapat terus berbaring atas tilam berlapik hotto kaapetto diselimuti mofu yg sangat fua fua .. adehssss .. lemah lemah ..

dugaan sungguh .. tadi exam keisangki .. exam yang aku hanya prepared 2 jam sebelum exam membuat 'toyol' dan menghafal semua jawapan dari kakomon .. datte study awal awal lupe .. jadi aku mengambil pendekatan study last minute supaye tak lupe .. hehehe ( diingatkan jangan tiru attitude ini .. bahaya untuk masa depan anda dan keluarga ) bukan ape .. malangnye soalan yang keluar memang takde sebijik pun same .. tapi senang banding soalan-soalan lepas .. tapi masa tak cukup aaaa .. 6 bijik soklan sejam .. aku ni dah la lemah bab binari binari ni .. nak tuka no.291 ke binari kod pun dekat setengah jam amik mase tadi .. kire kire dah siap tuka bile kire balik awat tak dapat 291 pun .. pehtu kire lagi last last tak dapat jugak .. pehtu aku buat soklan sendiri jawapan sendiri sukati jek ... sedihnye .. tapi takpe la gambaru saishiken nanti ..

risaunye .. ni final sem yang menentukan aku dapat naik final year ke tak ... doakan doakan la aku ye .. bukan ape .. risau jugak .. rase macam dah ok tiba tiba Allah nak bagi ujian ke ape kan ... yang penting untuk exam this sem aku akan cube sebaik mungkin .. ade lagi 8 subjek aku kena lepas semua tak bley ade satu failed .. ya Allah permudahkan lah aku ... sebab aku nak balik mesia haru ni .. kalau exam aku dapat jawab dengan puas ati boleh la aku balik senang ati main ngan adik-adik .. kalau tak mesti aku tak senang duduk nye .. kengkawan doakan jugak eh ..

ade kawan aku selalu pesan .. dia kate Allah bagi setimpal dengan usaha kite .. aku pun rase camtu jugak .. kalau aku rase macam paper tu aku kurang usaha je mesti resultnye pun sono gurai je la .. aku aku study gegila result nye sure lain sket dr yg aku study memain tu .. kesimpulannye mari lah kite usaha .. dan keputusannye Allah yang tentukan dengan syarat kite dah berusaha ... Amiiiin ... :P

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami