Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jan 19, 2005

shiken .. exam ... peksa !!!

musim exam kembali lagi .. walaupun secara rasminye stat 3/2/05~24/2/05 di Oita Dai nie .. kos aku dah stat exam minggu nie .. jadi .. bermula lah kembali kesibukan aku setelah puas lebih kurang sebulan merilekkan diri .. jumaat ni jikken terakhir .. insyallah lepas tu boleh tumpu pada shiken ..

kengkonon rase macam hima .. slamber je pi mintak baito shinbun balik .. hehehe padan muke .. insyallah next week aku stat balik baito shinbun .. nampak cam ganas je wat baito shinbun .. jarang kana pompuan keja tu .. behtu .. ni je keja senang nak dapat .. nak mintak keja lain susah .. derang takut nak terima sebab pakai tudung .. takut customer lari .. alahai .. sedih betul .. tak bley bayang nak kuar kul 3 pagi tetengah fuyu camni .. sejukk deh !!! tapi takpe la pengalaman .. lagipun aku kan 'raidoksss' sejak di aaj lagi .. hihihi .. sape la yg sesukati kasik gelaran raidokss kat aku tu .. chisss betui la .. mementang aa aku bawak skuter suzuki V100 tu .. at least ade gak kenderaan tau .. tetiba tingin nak makan kepok lekor .. bleh pi pasar malam kerinchi tu aaa .. jangan memain .. hehehehe ..

ape la aku ngarut nih .. kay la nak setadi .. doakan ye .. wassalam !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami