Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Feb 8, 2005

3 abeh 4 menanti ... exam exam !!

ye ! itulah die nama seorang student .. mase kelas rilek takmo belajar leklok .. time exam kelam kabut .. alhamdulillah 3 paper dah selamat dan sebijik dah gokaku .. yg dua lagi tu insyallah boleh la kot ... ichio penuh la kertas jawapan yg diberi tu .. ( teknik yg sentiasa aku guna sejak ichinen sei ... hihi ) .. bukan ape .. mak selalu pesan kalo tinggal paper kosong sensei nak bagi markah camne .. kalo penuh tu maknenye die nampak la kite berusaha nak jawab .. walaupun ade banyak salah .. aku harap teknik ini masih berjaya utk exam kali ni jugak ..

4 more papers to go .. dan aku kena lulus 3 daripada 4 ni untuk melayakkan aku naik final year ... mampu ke aku nie ? alaaaa kowainye ... insyallah aku try sebaik mungkin ... mak dah bising kat umah tu suh balik .. sudah sudah la duk sini .. takyah tambah setahun lagi .. " aaa tanak kena tambah .. mak tulun aaa doakan ... " hehehe senjata paling penting .. doa mak bapak ...

bile tensyen mak selalu kate ... nak risau menda .. soalan takde depan mata camne nak jawab .. menda sebenarnye dah ade dalam kepala tu .. cume tak terkeluar je lagi .. takyah tensyen tensyen ... dah study dah .. Allah bagi sepadan dengan usaha kite ...

ewahhh .. ini lah nasihat emak buat anaknye yg sentiasa tensyen bile exam menjelma ..

pagi tadi ....

hujan renyai-renyai ... bawak moto kaisha .. elok nak masuk selekoh kawasan anto suratkhabar tu .. enjin moto mati .. try start tak boleh .. try lagi tak boleh .. yapparii dame !!! glabah gile mase tu .. hanya Allah yang tahu .. dalam keadaan gelap pekat dan sunyi .. keta pun takde lalu lalang .. .. aku rase macam nak nangis .. mase tu kalau jadi ape ape .. aku ade Allah je ... segala jenis doa aku bace .. alhamdulillah aku bawak handphone pagi tadi .. selalu aku tinggal je .. ( lepas ni tak boleh lupe bawak handphone dah .. bahaya !! ) terus call .. lebih setengah jam aku tunggu bergelap kat situ ke hulu ke hilir menanti bos tiba .. rase berpeluh-peluh .. takut sangat .. alhamdulillah takde ape jadi ... dan aku terlewat sejam untuk menghabiskan semua 130 lebih keping suratkhabar arini ..

inilah dikatakan pengalaman ... best jugak !! .. hihihi :P


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami