Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Feb 4, 2005

kisah seram si penghantar surat khabar

hari pertama aku jadi seorang penghantar surat khabar .. teringat peristiwa seram berlaku 3 ari lepas ... di waktu pagi yang sangat gelap pekat .. aku tersuluh suluh dengan torchlight yg aku memang bawak setiap pagi mencari postbox di sebuah rumah ... disebabkan aku tak jumpe postbox die .. maka aku pun selamber bukak pintu gate dan masuk letakkan kat pintu umah die ..

tiba - tiba ...

ntah dari mana datangnye .. seorang makcik tua yang aku tatau nak gambarkan camne horror rupe die .. rambut serabai macam din beramboi , pipi merah menyala ... bibir tebal merah pekat melekat .. mata berkaler kaler .. dan gigi jongang-jongang jalan terbongkok bongkok menegur aku ... die kate ...

" apesal awak masuk umah org nie .. postbox die nie aa tak nampak ke ?? " sambil die tunjuk postbox umah org tu ..

dan aku pun ...

" sumimasen .. haik haik wakarimashita " dan terus blah tanpa rasa ape ape ...

........ dah balik umah baru aku terfikir ... SIAPAKAH MAKCIK ITU ????

hari kedua aku begitu suspen nak lalu umah tu lagi .. meremang bulu roma nak lalu rumah tu .. eiii die pakai penjaga ke hapeee aaa ??? dan sepanjang ari kedua tu perasaan dup dap dup dap di hati tak berenti takut terjumpe lagi 'makhluk' tu ..

dan ... hari ketiga ...

saaaahh !!! aku terserempak lagi makcik tu ... sedang jalang terbongkok-bongkok dalam kegelapan mengankut troli suratkhabar .. rupenye die pun penghantar surat khabar ( versi veteran agaknye .. hihihi )

lega rasenye dah tau siapa makcik itu .. dan aku pun dengan senang ati meneruskan kerja aku tanpa risau terjumpa die lagi ..

cume aku harap lepas ni tak jumpe dah .. majiiii meremang bulu roma tgk muka die .. yang aku musykil hanya satu ......

APESAL DIE MEKAP HORROR SANGAT ???? NAIK BULU ROMA AKU ....

p/s : masih terbayang-bayang wajahnye ... !!! uwaaaaaa ... ( apekah tindakan anda jika melalui peristiwa yang sama ??? )


dan ............ aku pun perlu gambaru untuk shiken .. doakan eh ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami