Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Feb 2, 2005

entry tah ape ape

dan hari ni terbukti bahawa mmg ade 2 bijik umah aku tak anto shinbun semalam .. seb baik bos tak marah ... heheh biasa lah ... takkan nak marah pompuan .. dayuss .. hihihi . .

malang lagi arini .. rugi bangun kul 3:00 am semalam .. ingatnye sampai sampai shinbun dah siap sume tinggal angkut je .. rupenye tiba kat ofis semua makcik-makcik dan pakcik-pakcik masih termenung menantin shinbun tak kunjung tiba ..

" arini shinbun lambat sampai aaa .. snow tebal sangat .. lori takleh laju .. pehtu dengan kemalangan lagi .. dalam kul 4:30 camtu baru tiba .. "

tunggu .. tunggu .. dan tunggu .. dekat pukul 5 baru sampai shinbunnye .. yabai naa .. semalam stat kul 4 .. abeh kul 7:30 .. arini stat kul 5 lebih .. ermmm mungkinkah sekali lagi berlaku satu kegagalan aku sebagai seorang penghantar surat khabar ...

dan ... alhamdulillah banyak rumah aku dah hafal .. aku berjaya menamatkan misi ari ni dalam tempoh 2 jam gurai ... esok mata gambaru wa !!

.... ( amenda la entry aku .. tak ilmiah langsung ) ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami