Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Feb 17, 2005

alhamdulillah ...

hanya itu yang mampu aku lafazkan setelah semua paper aku untuk sem ni selesai aku duduki .. kansonye ... ermm sukar nak jangka .. aku harap semua lulus untuk melayakkan aku naik tahun 4 nanti ...

aku seperti biasa kalau exam jarang aku jamah ape ape sampai exam abis .. nak kate sebab tak sempat .. tak juga.. risau exam ni lain sket la rasenye .. selagi tak selesai .. tak sanggup nak buat menda lain ... arini sebab paper kul 10:30 pagi - 4:30 petang .. lepas balik baito aku terus sambung study dan sambung tido kejap .. menyebabkan aku terlepas breakfast dan lunch ... sampai last paper aku rase genkai yang teramat sangat .. perut dah masuk angin ... kepala rase pusing-pusing nampak bintang beterbangan ... badan melayang-layang .. dan kesimpulannye paper last tu mmg aku tak dapat member kosentrasi yang baik ... aku pun tak sure ape yang aku jawab ... aku harap report yang aku hantar boleh membantu ...

terpaksa mengisi perut sket kat seikyo sebab rasenye nak menjejak tanah pun dah tak larat ... tah ape ape aku nie kan ... patutnye time exam la nak kena jaga kesihatan betul betul ... penat je mak bapak .. adik adik ngan kawan kawan bagi nasihat .. study study jugak kesihatan kena jaga ... ' ye lah .. insyallah ' ... tu la jawapan aku .. kekkyoku tak jaga jugak .. aiii mila mila ...

sampai umah rase tak larat nak buat ape langsung ... masuk futon terus telelap .. rase cam nak demam .. menggeletar semacam je badan nie ... zettai kena masuk ofuro nie .. hehehhe dan aku rase segar sikit lepas berendam .. ahakss !! yappari kat jepun nie kena ikut cara diorang .. diorang kate ofuro boleh melegakan , boleh buang letih .. ermmm memang betul la tu ..

sape yang tak suke ofuro mahupun onsen tu .. rugi woo .. try lah !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami