Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

May 6, 2006

Terubat rindu nak balk umah main ngan adik adik .. duk umah sewa bukan la tak best tapinye balik keja pukul 7 sampai umah .. pukul 10 dah berlepas ke bulan .. camtu la aktiviti seharian aku skrag ..

Alangkah terkejutnye aku tengah tunggu bas tadi tetiba dapat call dari okasan aku dr. Jepun .. wuishhh suspen jugak mula mula .. apesalla org tua ni tepon aku tetengah malam .. rupenye nak gitau derang nk dtg mesia nanti ..

Ade jugak dapat khabar dari diorang .. kalau ade rezeki bleh la jumpe nanti .. malam ni balik pontian esok nak kena drive ke KL plak .. aduihhh letih letih .. takpe la tolong mak ayah .. kalo dulu mane je aku pegi mesti berhantar berambik .. so skrang ni tanggungjawab aku la plak .. takpe takpe .. tunggu adik aku sorang tu balik .. rilek sket aku .. heheh

kay la ngantuk dah .. nite ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami