Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Nov 30, 2004

banggenye arini ..

best betuii jikken arini ... kerana buat pertama kalinye jikken buat sorang sorang dan aku telah berjaya menyiapkan jikken tu paling pantas berbanding otsuka , satou ngan matsuo ..

ye la kan .. tetiap kali jikken mesti derang tak bagi peluang aku sambung litar .. pe .. ingat aku tak reti ke ?? try aa bagi tengok .. muehehhe ... soklan soklan sensei tadi aku berjaya menepis dengan lancar .. dan alhamdulillah aku telah berjaya melepasi satu tahap kemampuan nihon jin ... muheheheheh .. riak tahap tak ingat nih .. :P

hehehe saje je .. takde ape yg best arini .. satu masalah dah selesai .. alhamdulillah .. lega rase .. dah settle baru leh wat keja lain .. dah call mak .. windunye .. sembang ngan adik ihsan .. sibuk je dia nak mencepatkan perbualan .. bile tanye dia jawab takde pape .. rupenye tgh melayan ps2 .. padan la .. eiiii ni sume gara gara bapak la nih .. sape suh pi janji nak beli menda alah tu kalo syahir nye upsr elok .. seb baik dapat elok .. kalo tak elok pun bapak beli jugak .. bukan bleh caya bapak tu .. eiii sabo je la ..

time aku .. main anak patung 2 ringgit je .. tak aci betui !!!


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami