Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nov 19, 2005

pusing-pusing naik 'densya'

Image hosted by Photobucket.com


letih arini ... jalan-jalan pusing-pusing naik 'densya' .. hehehe sowwi la bukan tanak habaq tadi ... ramai sangat orang segan la plak .. alhamdulillah ade rezeki lebih sket dapat la aku'berjalan-jalan' menikmati koyou yang indah .. almaklum ler last week tak pueh .. rugi kalo tak pegi minggu ni .. autumn aku yang terakhir di bumi sakura pun soro soro nak abeh .. dah nak masuk winter maka bermula lah zaman hibernasi plak lepas ni ..

sonot betul dapat bergambar pueh pueh kat ' YABAKE' tadi .. mengikut buku tempat ni tercantik di Kyushu. Subhanallah .. memang cantik sangat .. puas hati .. tahun lepas pun aku tak berpeluang pegi sebab dihujani report yang tak menang tangan.. disebabkan dah lame sangat aku simpan angan-angan nak menjejakkan kaki ke Yabake tu .. tetiba ade orang ajak dan ade rezeki duit sket pemberian 'seseorang' .. tertunai jugak lah impian aku arini .. alhamdulillah .. segala jenis posing aku try .. time reramai segan rasenye nak 'bergolek' bawah pokok berkaler-kaler ni .. ade peluang .. ape lagi pepaham je ler .. heheh

bukan tanak ajak semua tapi memandangkan ramai yang sibuk minggu nih .. ade yang buat 'open house' arini .. ade yang dah stat sibuk study .. ade yang tgh chukang ... tak sampai ati nak ganggu semata-mata nak menunaikan niatku yang satu nih .. takpe kan next year ade lagi insyallah ... :)

balik leletih dihidangkan plak dengan hidangan nasik tomato ngan ayam masak merah *PEDAS* yang sangat best oleh adik-adik beras .. walaupun memula ade orang tu kate nak balik umah terus sebab repot bergunung-ganang berbukit bukau , sumer nak kena submit next week .. tapi sebab aku DRIVER .. sukati aku ah , best sangat dapat kumpul reramai tadi tapi disebabkan masalah teknikal aku terpaksa balik awal .. gomennasai ne .. *tak tahan* deh !!! ... kepada anak-anak makcik beras ... gochisousamadeshita.. oishikatta wa... time kasih daun keladi len kali bleh buat lagi .. next week umah sape ye ?? ahaks ! umah saye bukan takmo ajak cume tak sampai ati takut ade yang kena makan diri ~ tak pun kena buat shif .. ahaks! umah kecik deh .. insyallah next year saye buat *open house* bebetul open .. aaa time tu wajib datang tau .. ahaks !

okaylah letih betul arini .. pancit .. tido dulu ye ... OYASUMIKKK ~

Photo Pilihan Hari Ini

Image hosted by Photobucket.com

ni 'densya' pinjam kitorang .. ahaks !

Image hosted by Photobucket.com
posing sket ...

Image hosted by Photobucket.com
kontrol beb !

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami