Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nov 28, 2005

Penat + Seronot = Thesis :p
Image hosted by Photobucket.com

Kalau dulu ikeda senpai dikenali sebagai senpai yang paling malas datang skolah tapi sejak sebulan lalu aku bleh bagi anugerah senpai paling rajin datang lab.. kalau dulu sebut nama ikeda senpai semua risau kedudukan aku sebagai satu satunye teman se'thesis' die sebabnye senseitachi dan semua bebulak lab aku risau kenkyu aku tak gerak .. tapi sekarang aku aku perasan semua kagum ngan senpai aku sorang nih .. mane taknye dalam keadaan sejuk-sejuk tak bleh bangun tidur die bleh msg aku ajak buat jikken .. begitu bersemangat die .. dan aku pun semakin faham dengan kenkyu yang aku buat nih ..

Kalau dulu bilik experimen tu ade aku dan die tapi rase macam hospital sebab takde komunikasi between kitorang .. sekarang ni dah boleh discuss bersama-sama .. kalau ade masalah result tak kuar ke ape pun die akan tanye pendapat aku .. dan die dah mula lepaskan aku buat ujian sendiri ke atas radas berkuasa 20kV tu .. hihihi seronot ...

Cumenye sekarang aku menghadapi masalah untuk membuat persediaan mid-term presentation .. ape yang aku nak tulis dalam 3 slide power point .. cube bayangkan slide yang begitu kecil aku nak masukkan segala menda .. 3 slide means satu pembukaan , satu isi thesis dan satu slide penutup , future plans dan sebagainye .. aduhhhh isi thesis satu slide je .. nak tulis ape ?? maknanye aku kena tulis perkara paling penting dalam thesis nih .. aduhhh suh buat banyak slide masalah .. suh buat sket slide pun masalah .. docchiyanen ?? tte kanji kana ..

Presetantion duration pun 2 minit jek .. aduhhhh .. ape yang aku nak cakap 2 minit .. dan aku bepeluh .. ermm uuuu aaa kat depan tu dah abeh mase .. aduhhh tensyen tensyen .. yang penting aku harap presentation ni tak buat antara 25-28hb Dis.. sebabnye aku nak gi WG .. uwaaaaaaaaaa .. tolong la sensei jangan buat tarikh tu .. janganlah kerana presentation 3 slide 2 minit aku terpaksa meninggalkan program yang sangat aku nantikan nih .. kepada sape yang nak ikut tuh jom jom ... kite konvoi beramai-ramai ..

Tido dulu .. oyasumik !

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami