Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Feb 3, 2006

Pe'el aku ...

Bace blog basirah citer pasal tido .. klakar pun ade .. aku pun ade pe'el sebelum tido jugak kalo tak , payahnye la mata ni nak lelap ...

1. bantal kena cukup .. at least 2 bijik .. tak la sebanyak bantal basirah .. ahaks ! ( kalo gi camping , bantal kecik sebijik mesti bawak kalo tak , seminggu tu lah aku bakal mengalami insomnia .. sebab tu tetiap kali pi ipij pun bawak bantal bushuk .. tak caye tanye pai .. heheh )

2. same cam syamira ( basirah yg kate la ni ) tido kena ade cahaye sket .. walaupun cahaya tu takde ifek langsung terhadap possibility penggunaan deria penglihatan .. aku still pasang gak .. pesal tah .. kalau kekecik dulu sebab takut antu .. dah beso tatau reason ape .. ahaks !

3. Kena main tepon dulu .. usik sane usik sini kejap .. cek bil ke ape ke .. dah pueh ati baru pejam mate ..

4. Tak bleh diganggu dengan sebarang bunyi bising ( cam kanak kanak riang yg sokmo diuji jiran sebelah yang agak saiko tu .. wuiiiiihhh kalo aku mau hangin satu badan .. heheh sabo ye anak-anak macik beras * ahaks ! )

5. Berangan ... ( aktiviti penting sebelum tido .. )

6. Tak bleh paksa tidur .. lagi paksa lagi sakit pala .. silap silap maigrain .. especially time letih sangat .. lagi laaaaa susah mate nak tido .. adoiiii ...

7. Tak bleh tido siang .. zettai sakit pala ..

8. Ermmm ni lain sket la .. sebelum tido kena ermmm aaa eerrr ... ermmmtoo ... susah la nak explain .. pepaham sendiri je la .. hehehe .. seminit pun jadik la .. hukhukkkk .. angau satu badan .. huhuhu ...

ape la cik mila mengarut di malam hari .. bersedia untuk jikken di hari cuti .. aduihhhh senpai senpai .. awat la suka membuli saya di waktu waktu kecemasan begini .. :(

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami