Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Feb 13, 2006

Sambungan kisah Yamada ...

Seperti yang dijangka Yamada tak jumpe pun budak pompuan yg dijanjikan tuh ... die pegi jugak tengok match tu sebab zenkoku match dan sekaku dapat tiket free tapi yappari die tak minat sangat basketball maka die balik awal ... budak pompuan yang dikenalkan oleh sensei kitorang tu datang jugak tapi datang betsu betsu balik betsu betsu .. muahahah ...

dan aku berjaya menyelami hati Yamada ...

Aku : Yamada , awak ni cube jawab dari hati ke hati yang sebebenarnye betul ke awak nak carik awek lain dan tinggalkan Yuri ..

Yamada : tanak lah ...

Aku : ooo ye ke .. ermm yappari ..

Yamada : awak pun faham ke ?

Aku : ermmm nantonakku faham la kot ...

Yamada : tu la .. it's not that simple la ..

haaaa kan ... aku dah agak nih ... sian si Yamada ni muriyari derang pi suruh main kayu tiga .. sian die .. ingat sesenang ke nak break .. dah 2 tahun bina .. ewahhh .. ye ye je aku nih .. kalau dah sayang tak kire la queen control ke hape ke .. biar org lain nampak tak elok yg penting die rase ok dan sesuai ngan die ..

hahahha tatau la .. pepandai la Yamada eh .. no komen !

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami