Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Feb 28, 2006

Tak sabanye ...

Ye memang betul tak saba nye nak tunggu khamis nih .. cepat la sket abeh .. lagi lame lagi penat nak tanggung kinchokan ( nervous ) nih ..

mila : alaaa bapak .. takut la nak present ..

bapak : laaa presentation 9 minit amenda la nak takut , bapak dulu 2 jam setengah dengan slide takde ape pun takde ...

mila : wuishhh ... bapak cakap ape sampai 2 jam ..

bapak : terangkan thesis la .. dah lewat ni pi tido .. menda la risau sampai takleh tido .. present 9 minit , soalan 3 minit ..

mila : aa ye lah .. oyasumik ..

ni lah antara dialog bapak bile setiap kali kerisauan thesis melanda anaknye yang sorang nih ... setiap kali kegusaran datang bapak sentiasa memberi support sepenuhnya kat aku.. ntah kenapa setiap kali dengar kata-kata bapak membuatkan aku hilang rase gundah gulana ... sebab setiap yang keluar dari mulutnya aku rase ade sesuatu yang membuatkan die faham ape yang aku rase dan die tahu ape yang aku nak die katekan pada aku ... dan setiap kali itu juga lah keyakinan diri datang untuk aku sentiasa meneruskan usaha dan mencapai sesuatu yang terbaik untuk diri ini sebab bapak selalu yakin anak-anaknya akan berjaya .. mana mungkin aku kecewakan mereka ...

lagi 2 hari je mila .. bukan selalu nak susah ... susah-susah dulu senang senang kemudian ... all the best to me !! :)

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami