Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dec 18, 2007


Nyenyaknye anak ibu tidur ...

Selesai 44 hari ...

2 hari lagi selesai 44 ari berpantang aku .. alhamdulillah keadaan kesihatan aku semakin baru. Tapi aku rase lepas 44 ari pun badan belum fully recover .. banyak yang perlu dijaga sampai bebetul sihat. Luka-luka dah baik, alhamdulillah .. rahim pun alhamdulillah mengikut kata doktor dah kecut jugak .. tapi aku still rase badan tak fully recover lagi .. masih terasa urat urat longgar, nak batuk dan bersin pun seriau .. orang yang pernah beranak faham kot ape yang aku cakap nih ... sebab tu la orang kate mase berpantang ni kena jaga bebetul .. aku risau nak sambung keja lagi few weeks ni kalau belum bebetul sihat .. almaklum je la keja tu kasar sket, nak kena ke sana ke mari .. angkat mesin berat2 .. time anak dara lain la kan .. ermm ntah la .. mampu ker aku teruskan kerjaya aku nih ..

Muadz skrang dah pandai perhati orang sekeliling .. tak boleh baring atas tilam nak merengek je minta di layan .. nak kena upah dengan susu baru bleh lena .. kalau tak dapat susu, alamat berjaga je la die .. camne la ibu keja nanti .. tapi once dah lena tu letak je la memane pun lena kemain lagi ..

Satu yang aku rase menarik dengan anak bujang aku sorang nih ialah "BISING ADALAH KETENANGAN KU" .. ahaks ! Mane tak nye .. die akan tidur nyenyak senyenyaknye bila sekeliling riuh rendah ... dan akan susah hati dan meragam bile sekeliling senyap sunyi .. sebab tu malam susah nak tidur .. ibu pun terpaksa tido siang .. huwaaaa .. tensyen gak ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami