Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jul 10, 2004

Menghitung hari

Menghitung hari , detik demi detik .. hehehehe countdown balik Mesia ... tak sabo dah nih .. semalam gi buat re-entry .. alhamdulillah settle dah menda nak kena buat sebelum balik nih .. tinggal nak beli omiyage je untuk famili .. ni la masalah nye .. list barang nak beli ade dah .. pulusnye lom ade .. kalo skolar masuk lambat .. alamat balik tangan kosong la aku .. doushiyou ???

Tapi kan .. semalam dengan bangganya aku telah membeli sebijik tembikai dengan harga Y480 .. lebih kurang RM15 sebijik .. kecik je .. tapi sebab teringin sangat .. hehehe tu la aku .. mane tak abeh duit .. ade duit je nak membuang ..

Tapikan .. orang kate masa duit takde la banyakkan sedekah ... insyallah .. nanti duit sentiasa cukup je .. sebenarnye bukan masa takde duit je digalakkan bersedekah .. masa berduit lagi la elok .. cume nak cakap kat sini betapa Allah Maha Berkuasa .. kekadang tu baru je lepas sedekahkan makanan ke duit ke ape ape je la kat kawan kawan ke .. walaupun masa tu tgh tak berduit .. tetiba ade je sumber lain yg datang .. kawan pulangkan duit ke .. tak pun kekadang tu sampai 100 yen pun boleh tak terguna sepanjang minggu .. bukan sebab jimat .. sebab tak rase nak guna .. maknenye Allah datangkan perasaan senang hati walaupung tak cukup duit .. kalau tak .. mesti rase susah hati je .. " Camne ni duit dah nak abeh ... skolar tak masuk lagi .. " tak pun .. " Isk , tinggal 1000 yen je nih .. kalo guna wat beli sayur kang tinggal 200 yen " :P kan kan ... rase tak ???? cube la try ...

Actually takde menda nak mengarut arini .. cume happy je la semalam Amy ngan Azie datang .. celebrate besday kak fuza bersama-sama .. ke-ki oishikatta ... nak celebrate camtu gak .. ahakss !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami