Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jul 22, 2004

:(

First paper dah lepas .. esok 2 paper lagi nak kena tempuh .. saiking migrain melampau-lampau .. sampai muntah-mutah .. tak tahu kenapa .. nak kate letih study tak jugak .. exam kali nih aku tak bape study sangat .. tatau kenapa .. soklan past years sume dah kumpul .. banyak dah .. siap ngan skema jawapan .. tinggal nak faham dah hafalkan je .. tapi semangat nak belajar tak datang-datang .. sakit pala dah dua tiga ari tak baik-baik .. terpaksa makan ponstan ( ubat tahan sakit )  hilangkan rase sakit .. kalau sakit sket sket biasanya aku tak makan .. ni sebab tak tahan .. kena kurangkan sket sakit sebab nak concentrate study .. ye la .. bukan sebab ubat pun sakit aku reda .. semuanye kerana Allah SWT .. tetengah nak exam ni la ujian datang .. semoga Allah kuatkan diri aku dan permudahkan aku jawab exam ..

My first paper tadi .. nak kate boleh jawab tu .. ermm tak la jugak .. sume jawab sekerat-sekerat je .. rase cam kena repeat je paper nih .. ntah la .. kalau sensei sian kat aku .. dia lepaskan la kot ..

Innalillahi wa innailaihiraji'un .. baru dapat tahu tadi Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Dato' Haji Nik Abdul Aziz Nik Mat dimasukkan ke Hospital Pakar Perdana Kota Bharu kerana serangan sakit jantung pagi tadi .. keadaan Mursyidul Am PAS itu belum stabil dengar citernye .. diharapkan semoga rakan-rakan dapat sama-sama solat hajat memohon kesejahteraan beliau ..

Amin ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami