Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jul 25, 2004

sayang adik-adik akak ...

padan lah sejak semalam aku rase macam ade yang tak kena .. tak sedap hati semacam je .. sampai nak demam ..

" kak ... mak suh call malam ni .. ade mak nak sembang sket "  sms adik aku tiba dalam kul 8:30pm camtu ..

ape plak yang tak kena nih .. cam ade yang tak best je .. ( dalam hati )

dalam kul 10:30pm aku call mak ...

rupenye ade berita buruk yang paling aku takut nak dgr terjadi ..

adik adik aku tiga orang ( ace , syahir , ihsan )  eksiden ..

on the way ke bandar pontian .. ace drive kembara mak .. alhamdulillah adik adik takde ape ape .. cume cedera ringan .. tapi tiga-tiga orang tu masih dalam trauma lagi .. keta teruk gak kena langgar dek lori dari belakang .. keta derang plak langgar keta depan ..

rase lemah satu badan .. tetiba je ternangis .. walaupun mak kate adik-adik takde pape .. rase macam nak pengsan je dengar berita tu ..

" keta pusing-pusing ..." kata adik aku yg kecik skali , ihsan ..

terbabas ke tepi keta derang .. tayar blakang pecah .. blakang ngan depan keta kemek teruk .. adik ihsan benjol kepala mak kate .. ace ngan syahir pun cedera sket kat kepala .. spek ace pecah ..di tak nampak sangat ape jadi lepas tu .. ya allah ... kesiannye .. alhamdulillah syukur sangat takde jadi ape ape kat diorang ... kebetulan masa tu handphone dia kena bar ( lom bayar bil ) .. ade pakcik kat situ tolong call kan umah ..

" mak .. ace eksiden nih .. adik-adik selamat .. minta maaf ye mak " .. dalam keadaan terkejut lagi ace cakap ngan mak dalam tepon .. ( ni mak yg citer .. )

sedihnye ... alhamdulillah syukur sangat tak jadi ape ape kat adik adik aku .. semoga Allah makbulkan doa aku untuk bertemu mak , bapak , dan adik adik tersayang balik natsu nih ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami